vineri, 1 august 2014

Pro sau contra vaccinarii?

Acum ceva luni, in decembrie sa fiu mai exacta, la scoala ni s-a cerut sa ne dam acordul, sau nu, pentru un vaccin "obligatoriu"... Optiunea mea a fost sa NU il fac... Am trecut peste toate privirile indignate, "urarire de bine" si enuntarea a cat mai pe larg a posibilelor afectiuni pe care le va contacta micuta daca nu il va face... ca despre posibilele reactii adverse a uitat oricine sa mentioneze. Noroc cu mama care se documentase deja, si care e impotriva vaccinarii de cand o stiu; ea mi-a dat sa citesc, m-a indemnat sa caut informatii despre acel vaccin si reactiile sale. Am gasit atunci la vremea aceea si m-am hotarat sa nu il fac. Am dat o declaratie pe proprie raspundere ca nu-l fac, am fost mustrata de doamna doctor, doamna asistenta si-a zbartit un pic sprancenele la mine cum ca e alegerea mea. Da, e a mea si inca sunt  ferm convinsa ca am facut bine! Nu, ceilalti copii nu au avut reactii urate, dar nici fata mea nu a patit nimic, asa ca eu una stau linistita. Si ca sa va ajut in luarea unei decizii (corecte) va invit sa cititi acest articol si sugerez sa aveti rabdare sa vizionati si filmuletul! Si apoi, daca veti vrea sa-mi impartasiti si parerile voastre despre acest subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu