luni, 6 octombrie 2014

In mintea unui blogger ;)

Hihi! Am acceptat provocarea "In mintea unui blogger" de la http://bookaholic-guy.blogspot.ro/2014/10/provocare-in-mintea-unui-blogger.html si timp de o saptamana voi raspunde unor intrebari mai mult sau mai putin personale... Sa vedem ce-o iesi, eu promit sa raspund numai cu adevarul :) Si daca vi se pare interesanta ideea sunt sigura ca puteti accepta si voi atata timp cat veti publica intr-un comentariu adresa de blog (sau site) si presupun ca si url-ul articolului cu raspunsurile :D

OK, bun, sa incepem :D

Partea I:
1) Sexul? - Feminin

 2) Dacă ai putea întâlni pe oricine de pe Pământ, cine ar fi? - ma voi rezuma la superficialitate maxima si voi raspunde cu "actorul/cantaretul preferat" :D

 3) Ia cartea care îți este cel mai aproape, dă la pagina 23, transcrie rândul 17. - "Păpuşa, care până atunci stătuse nemişcată ca lemnul, se zvârcoli puternic, de zgâlţâi tot patul." ...Mda Pinocchio... e trecut de ora 23 si am citit un pic din ea pana au adormit copilasii :D

 4) La ce te gândești în majoritatea timpului? - WORLD DOMINATION! ... la copiii mei si ce viitor ii asteapta si..cum sa-l modific in asa fel incat sa le fie cel mai bine

 5) Ce scrie în ultimul mesaj primit de la cineva? - "Vin maine pe la tine, in jur de 11:30 - 12" :))

 6) Dormi îmbrăcat/ă sau nu? - semi :D

 7) Care este cel mai straniu talent al tău? - pai sincer vorbind cred ca... reusesc sa-i scot din minti pe majoritatea oamenilor intr-o perioada relativ scurta de timp.... aaaa NU! talentul meu straniu este de fapt cum pot sa schimb parerea unui om de la  prima intalnire la a doua: cand ma vede prima data zice "pfff ce fite are!" si la cea de-a doua intalnire "imi pare rau ca te-am judecat gresit" :D

 8) Fetele.... (termină propoziția); - Fetele au parul lung,
 Băieții.... (termină propoziția) - Baietii nu :))

 9) S-a scris vreun cântec sau poem despre ține? - Inca nu, dar mai este timp, sunt inca tanara :D

 10) Care a fost ultima dată când ai făcut a€œthe air guitar”? - am facut ce?

 11) Ai vreo fobie mai stranie? - nu doar cea traditionala, de gandaci :D

 12) Ți-ai blocat vreodată vreun obiect străin în nas? - Nu din cate imi amintesc eu...

 13) Ce religie ești? -a mea... nu ma incadrez nici la unii, nici la altii

 14) Când te afli afară, care este lucrul pe care îl faci de obicei? - "V. nu mai alerga! N. stai acolo, sa nu traversezi singura!" (Mda... probabil ar fi fost mai bine daca raspundeam ceva de genul "admir complexitatea lucrurilor care ne inconjoara", "ma delectez cu adierea blanda a vanticelului de primavara"... dar nu mai am timp :)) )

 15) Preferi să fi în fața sau în spatele camerei? - in spate... privesc, observ, invat, inteleg apoi...atac! :)

 16) O întrebare simplă, dar extrem de complexă. Trupa favorită? - chiar simpla pentru mine! Daca se refera la trupa muzicala favorita sunt niste baieti din Coreea de Sud pe nume BIGBANG :D (check into it, you're gonna love them ;) )

 17) Care a fost ultima minciună pe care ai spus-o? - "Nu pot sa fac asta"

 18) Crezi în karma? - Da... si nu...

 19) Ce înseamnă URL-ul (numele site-ului) tău? - Numele meu :D

 20) Care îți este punctul tău slab; dar cel forte? - Punct slab - increderea oarba in umanitate; Punct forte - increderea oarba in umanitate ("cam cliseu", nu?)

 21) Ai vreo pasiune pentru o celebritate? Dacă da, care e? - Oooo da! Va amintiti de sud coreeni de la intrebarea 16? Unul dintre ei T.O.P.

 22) Ai făcut vreodată baie în pielea goală în public? (skinny dipping) - Ei drace! ...nu ca nu as fi vrut, doar ca nu am avut unde :))

 23) Cum scapi de nervi? - Plang... mult

 24) Ai vreo colecție de ceva anume? - cei peste sute de giga de poze cu ai mei prunci se pun? :D

 25) Preferi să vorbești la telefon sau să faci video-chat? - Nu-mi plac telefoanele, cu atat mai putin sa mi se vada si fata cand vorbesc

 26) Ești fericit cu persoana care ai devenit? - NU... si DA... e destul loc de imbunatatire.. lucrez la asta...

 27) Care este sunetul pe care-l urăști; dar cel pe care-l iubești? - Nu cred ca exista vr-un sunet pe care sa-l urasc... si sunetul pe care il iubesc cu adevarat e cuvantul "mama"

 28) Care este cel mai mare "Daca..." al tău? - DACA in loc de a ma gandi, actionez??

 29) Crezi în fantome? Dar în extratereștrii? - Da, da

 30) Scoate brațul drept în afară, care este primul lucru pe care îl atingi? Fă la fel cu brațul stâng. - Fetita mea, peretele pictat de fetita mea

 31) Îți plac jocurile video? - Hihi VINOVATA!

 32) Care este cel mai oribil loc în care ai fost? - Am avut mare noroc si nu am avut experiente asa negative in viata asta, dar cred ca undeva pe un loc mai jos in clasament asa, se numara masa de operatii si scaunul "dentistologului" :))

 33) Ce preferi: Nordul, Vestul, Sudul sau Estul țării? - Pai eu-s olteanca so...



Ehe cam asta "fu" prima parte a provocarii :D Ne reauzim miercuri, daca nu ma insel :D

2 comentarii:

  1. Raspunsuri sincere si frumoase. Bine ca ii initiezi pe cei mici in lumea povestilor inca de mici. La 10 era vorba de air guitar, unde imiti cantatul la o chitara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Si chestia cu air guitar...cred ca obijnuiam sa o fac chiar si pe la 20 de ani :))))

    RăspundețiȘtergere