vineri, 10 octombrie 2014

In mintea unui blogger ...finalul :))

Sirul intrebarilor continua...si se termina azi :) Sper ca v-a facut placere sa aflati cate ceva despre mine :D


67) Ce făceai azi noapte la ora 00? - Dormeam?... ;)

 68) Există Dumnezeu? - Depinde...

 69) Porți bijuterii? - Ocazional 

 70) Ești genul de prieten pe care l-ai vrea ca prieten? - Da, chiar as vrea un prieten ca mine :)) Sunt o prietena minunata :D

 71) Mergi pe stradă în drum spre servici. La marginea străzi vezi un câine care se îneacă într-un canal. Șeful tău ți-a spus că dacă mai întârzii vreodată ted ă afară. Ce faci? - Salvez catelul si merg cu el la serviciu... Daca nu il pot salva singura chem pompierii (noi nu avem serviciu special pentru ajutarea animalelor); dupa ce ma cert cu pompierii vreo juma` de ora ''ca de ce i-am deranjat pentru atata lucru" iau catelul si fug cu el la munca; dupa ce ma cearta si seful ca am intarziat si am mai adus si animale la munca, fie imi vad linistita de munca, fie ajung sa impart acelas colt de paine veche cu noul amic patruped :)) .. nu-i o imagine prea placuta, dar bottom of line: SALVEZ CUTU! sunt o persoana capabila, gasesc eu alt loc de munca :D

 72) Ești în cabinetul doctorului tău care tocmai ți-a spus că mai ai de trăit o lună. a) Spui cuiva/tuturor că ai să mori? b) Ce faci în zilele rămase? c) Îți este frică? - Cine e el sa-mi spuna mie ce sa fac?!! Nu spun nimanui si cred ca as incerca sa nu-mi modific comportamentul prea mult... as petrece mai mult timp cu persoanele dragi si as continua sa caut leacuri peste leacuri, ca cine stie, am auzit de cazuri in care un om s-a vindecat de cancer desi doctorii nu-i mai dadeau sanse de viata ...
 73) Ai postere pe pereți?. - Nu, am desene intregi facute direct pe perete, de manutele mele :D

 74) Care este cântecul care te binedispune întotdeauna? - Si din nou, revenim la coreenii aceia - GD - Crayon :D

 75) Care sunt ultimele 2 cifre ale numărului tău de telefon? - 25

 76) După tine, ce anuma face o relație să reziste? - Increderea si respectul.

 77) Cum poate cineva să-ți cucerească inima? - Depinde... daca e bebelus sau puiut de pisicuta/catelus nu ar trebui sa faca mare lucru, dar daca nu e...

 78) Poate nebunia aduce mai multă creativitate? - Da! Cand esti nebun nu mai pierzi timpul gandindu-te ''oare ce va zice lumea daca fac asta'' si asa ceva se traduce prin creatii unice, reale, din adancul inimii.

 79) Care este cea mai bună decizie luată până acum? - Pastrarea ambelor sarcini :D

 80) Ce mărime de pantofi porți? - 37-38 

 81) Ce ai dori să fie scrie pe piatra ta funerară? - ''Te iubim mult, ne va fi dor de tine, dar nu ne vizita! Vom veni noi!" 

 82) Care este cuvântul tău preferat? - DULCIURI

 83) Spune-mi primul lucru care-ți vine în mâine când auzi: inimă. - Desenele fetitei mele 

 84) Ai o zicală/expresie pe care o folosești des? - Dar dar nu se poate reproduce public :))) Glumesc (sau nu?) e o parte din cantecul de la intrebarea 74 GET YOUR CRAY ON!! care practic inseamna sa lasi grijile de-o parte si doar pune-te in miscare :D

 85) Care este ultimul cântec pe care l-ai auzit? - T.O.P. Doom dada

 86) Care este culoarea/culorile tale preferate? - Albastru.

 87) Care este poza de pe desktop-ul tău? - Un apus de soare pozat de mine

 88) Dacă ai avea un buton pe care dacă l-ai apăsa, o persoană la alegerea ta va dispărea, l-ai folosi? Pe cine? - Nu mi-ar ajunge un singur buton :(

 89) Dacă ai putea deveni o vedetă peste noapte, cel fel de vedetă ai fi? (Actor, scriitor de succes, cântăreț, prezentator TV, etc.) - Actrita, scriitoare de succes, cantareata :))

 90) Într-o seară te trezești din cauza unui sunet. Aprinzi lumina și vezi că ești înconjurat de zombie. Aceștia nu fac absolut nimic, doar stau în jurul patului tău. Ce faci? - Tip! Tare, mult!

 91) Ai mâncat din greșeală niște legume radioactive. Au avut gust bun, dar și mai bun este lucrul care s-a întâmplat. Acestea îți dau o super-putere la alegere! Care este aceasta? - Invizibilitatea! 

 92) Poți să retrăiești orice moment din viața ta, însă doar pentru o jumătate de oră. Care este experiența din trecut pe care ai vreo să o retrăiești? - Mda...vor fi acuzata de ''tocilarism'' dar as vrea sa sa fac alte optiuni la examenul de BAC :))

 93) Poți să ștergi din trecut orice experiență proastă avută. Care ar fi aceasta? - Nu vreau sa sterg nimic.

 94) Ai oportunitatea de a întâlni un actor/actriță la alegere. Cine este? - Choi SeungHyun :D

 95) Ai primit un bilet de avion gratis către orice destinație la alegerea ta. Trebuie să pleci acum. Unde mergi? - Coreea de Sud

 96) Ai vreo rudă în închisoare? - Nu

 97) Ai vărsat vreodată în mașină? - Eu nu, dar au facut-o copiii mei pe mine :))

 98) Ai fost vreodată într-un avion? - Nu

 99) Dacă toată lumea te-ar putea auzi în acest moment, ce i-ai spune? - Multumesc ca ma ascultai! 


Si asta a fost tot! Mi-a facut placere sa raspund la aceste intrebari :) Raspunsurile am incercat sa le dau exact asa cum mi-au venit in minte, fara modificari sau razgandiri :)) si sper ca v-am facut sa zambiti macar la unele dintre ele. Acum siti putin mai mult despre mine, si cand voi ''creste mai mare'' le voi folosi si eu pentru a afla mai multe despre voi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu