luni, 13 octombrie 2014

Si din nou despre vaccinuri...

Pe 20 incepe o noua campanie de vaccinare la copiii scolari... trivaccinul ROR (rubeola-oreion-rujeola) si logic avem de semnat hartiute prin care ne exprimam acordul... Eu, deja stiti ca sunt anti-vaccinare dar am zis sa mai aprofundez studiile, poate sunt doar adepta teoriei conspirationale, si in ignoranta mea fac rau copiilor refuzandu-le dreptul la vaccine... Iata ce am mai gasit la o simpla tastare "ce contine vaccinul antirujeolic"!! Cititi tot, va rog...

 http://www.fara-secrete.ro/vaccinuri-contaminate-in-romania-produse-de-catre-institutul-cantacuzino-totul-pentru-reducerea-populatiei-un-plan-al-iluminatilor/

Ok, ok, veti spune ca asta este clar ''apartenenta'' la teoria conspiratiei :)) dar asta?

http://www.apologeticum.ro/2010/10/vaccinul-antirujeolic-si-trivaccinul-ror-rujeola-oreion-rubeola-sunt-inutile-si-constituie-sursa-multor-boli-cronice/

Nu stiu... daca macar ar fi avut efecte sigure (din toate punctele de vedere) ar fi meritat sa fortezi copilul sa treaca prin trauma, atat fizica cat si psihica, a unei intepaturi dureroase cu un ac... Da, poate noua ni se pare ridicol sa gandim asa, dar ganditi-va ca pentru ei este o adevarata trauma si cand se impiedica si isi julesc genunchiul :)) Eu imi aduc aminte ca am facut si oreionul si cred ca si rujeola sau rubeola, nu sunt sigura, dar cu atat mai mult daca pe acestea doua nu le-am facut, si vaccinul nu l-am facut, asta stiu sigur! si totusi, iata-ma aici, sanatoasa tun si bine-mersi! Deci, la pranz ma duc sa dau declaratia pe propria-mi raspundere ca refuz sa bag substante straine (si nocive) in trupul copilului meu :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu